Global Vibes
Sedan 2021 har 38 butiker öppnats i Frankrike och en i Luxemburg. Den positiva utvecklingen har genererat 10 öppningar per år, berättar ansvarig Pauline Giannini som menar att intresset för Noblessa beror på kombinationen av den moderna designen, höga kvaliteten och duktiga inredare och designers som hjälper kunderna ute i butikerna.
| Mer vågat i färg och mönster Köken Noblessa Divine och Noblessa Motion är just nu bland de populäraste produkterna i modern stil i Frankrike. Trenden handlar om eleganta och urbana linjer som skapar en skön och lugn miljö med exempelvis en avbrytande nisch med grafiskt mönster. Lite mer vågat i färger och detaljer, men även vita skandinaviskt inspirerade miljöer är efterfrågade.
|
Det franska bistroköket Bland traditionella kök utmärker sig intresset för Noblessa Tempo och Noblessa Metro som har mer gård- och lantlivskänsla. Gedigna bistrokök med svarta och vita detaljer i kombination med marmor och klinkers. Öppen förvaring kan handla om allt från hyllplan till skåp utan luckor, men det kan också vara klassiska köksluckor med glaslucka. | |
Att inreda på franska med Paris-känsla
| |